W związku z dużym zainteresowaniem naszymi usługami przygotowaliśmy dla Państwa najczęściej wybierane zestawienie funkcji.
Wizytówkowa strona internetowa - najprostsza z możliwych stron. Składa się z jednej podstrony - inaczej zwanej stroną główną. Na takiej witrynie może znaleźć się tekst informacyjny - dane teleadresowe i kilka zdań o prowadzonej działalności. Warto pomyśleć o formularzu szybkiego kontaktu, aby klienci mogli wysyłać do Państwa wiadomości z poziomu strony. Dla odpowiednich typów działalności wskazane jest utworzenie małej galerii zdjęć. To ważne, aby klient mógł zobaczyć efekty Państwa pracy.
To rozwiązanie dedykujemy tylko tym z Państwa, którzy są zainteresowani prostą wizytówką prowadzonego biznesu. Strona internetowa jest tym lepszą reklamą im więcej zawiera treści i podstron - polecamy strony wizytówkowe tylko dla firm, które mają pewną i stabilną pozycję na rynku.
Na uwagę zasługuje fakt, że jako nieliczne agencje webdesignerskie implementujemy w takich witrynach panel administracyjny - przez, który można samemu zarządzać treścią, galeriami itp.
CENA: tylko 599zł netto!
Małe strony internetowe - dla większości firm, które chcą wystartować z promocją w internecie tego typu witryny są dobrym rozwiązaniem. Mała strona składa się przeważnie z kilku podstron - "strony głównej" podstrony "oferta", podstrony "o firmie", "galerii zdjęć" oraz podstrony "kontakt".
Na stronie głównej często decydują się Państwo na dział aktualności. Od razu warto wspomnieć, że obecność tego elementu zmusza nas do cyklicznego zamieszczania tam świeżych informacji - klient mógłby zniechęcić się widząc tylko przestarzałe newsy. Jeśli wiedzą Państwo, że nie będzie czasu na wprowadzenia aktualności trzeba z nich zrezygnować. Na stronę główną warto również wrzucić informacje kontaktowe lub zintegrować je z szablonem strony. Strona główna jest swoistą recepcją dla odwiedzających - to z tego miejsca możemy przejść dalej do kolejnych podstron i informacji. Musimy zatem zachęcać do dalszego zwiedzania naszej witryny.
Podstrona o firmie może zawierać tekst informacyjny, małą galerię itp. Ta zakładka jest często pomijana przez odwiedzających, ale warto wprowadzić tu kilka informacji o sobie i swojej firmie.
Najważniejszą częścią jest oferta - klient kieruje swoją uwagę właśnie tutaj. W najprostszym przypadku powinna to być treściwa strona z jak najdokładniej rozpisaną ofertą - wypełnioną porządanymi słowami kluczowymi. Warto poświęcić dodatkową godzinkę i dopisać kilka akapitów więcej - ucieszy to roboty indeksujące i podwyższy pozycję strony w wyszukiwarce. W bardziej rozbudowanych stronach oferta może dzielić się na kategorie i grupy, prezentować produkty w różnoraki sposób dzieląc je na osobne podstrony z własnym opisem, galerią, plikami do pobrania, broszurami do druku itp.
Galeria zdjęć to element obowiązkowy dla firm, które coś produkują, wykonują, tworzą, a nie mają oferty rozbitej na podstrony z własnymi galeriami. Dla lokali, restauracji, klubów dobrze jest pomyśleć o galerii z podziałem na kategorie np. imprezy. Warto pokazać klientowi w najbardziej sprzyjający sposób co jest efektem Państwa pracy i jak wygląda np. wnętrze Państwa obiektu. Tu również należałoby poświęcić swój czas i zrobić dobrze przemyślane zdjęcia - będzie patrzyło na nie wiele osób - dobry detal zachęca do zainicjowania kontaktu z Państwa firmą, czy do odwiedzenia Państwa restauracji.
Strona kontaktowa - obowiązkowy element, na którego podstronie koniecznie musimy znaleźć pełne informacje o firmie, mapkę dojazdową (jeśli jest potrzebna) oraz formularz kontaktowy. Państwa dane powinny być pełne i czytelne. Klient staje się bardziej ufny, gdy widzi pełne dane firmy.
Do każdej strony internetowej tworzymy panel administracyjny - potężne, funkcjonalne i proste w użyciu narzędzie. Za jego pomocą zmienimy treść strony, dodamy kolejne zdjęcie czy informacje-aktualność.
Panel administracyjny to nie tylko centrum zarządzania stroną, jest również cichym pomocnikiem - umożliwia buforowanie zdjęć, przechowywanie informacji z przychodzących
wiadomości od klientów i wykonuje zadania konserwacji - sprawdza czy wszystko jest w porządzku, zabezpiecza bazę danych i ją optymalizuje.
CENA: od 999zł netto!
Przedstawiony powyżej schemat funkcji jest oczywiście jednym z wielu. Nie sposób byłoby przedstawić każdego wariantu.
» Zapraszamy do działu realizacji, gdzie znajdą Państwo przykłady wielu stron.
» Można również znaleźć większą ilość informacji na kolejnej zakładce oferty: strony internetowe.
» Udzielimy dodatkowych informacji i bezpłatnie wycenimy Państwa projekt - prosimy o kontakt.